Ok, mesajında, kent için birlik ve beraberlik çağrısı yaparak, “Diyarbakır halkı olarak bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da hep daha iyiyi ve güzeli hedeflemeli; sahip olduğumuz manevi zenginliğin farkına vararak pozitif bir çizgide buluşmalıyız” ifadelerini kullandı.

Ayrıca geleceğe dair sorumluluklara vurgu yapan Ok, “Bu kentin ekmeğini yiyen, suyunu içen herkesin Diyarbakır’a bir borcu vardır. Çocuklarımıza daha müreffeh ve gelişmiş bir Diyarbakır bırakmakla yükümlüyüz” dedi.
Yeni yılın kente ve millete huzur, sağlık ve mutluluk getirmesini dileyen Ergün Ok, tüm dünyada yaşanan zulüm ve kavgaların sona ermesini temenni etti.

