Başkan Yılmaz mesajında, 2025 yılının sevinçli ve hüzünlü anlarını geride bırakarak, umut ve beklentilerle dolu 2026 yılına girmenin mutluluk ve heyecanını yaşadıklarını ifade etti. Yılmaz, “2026 yılında da kıymetli hemşerilerimizin, olanaklarımız doğrultusunda her zaman yanında olacağımızı özellikle belirtmek isterim” dedi.
Diyarbakır’ı ekonomik, sosyal ve kültürel alanlarda geliştirmek için herkesin önemli görevleri olduğunu vurgulayan Yılmaz, işbirliği ve projelerin artırılmasının, kentin refahı ve ortak kalkınması açısından hayati önemde olduğunu belirtti. Başkan, “Her yeni yıl, umutların yeşerdiği, iyimserliğin hâkim olduğu ve daha iyi yaşam koşullarına ulaşma yolunda beklentilerin arttığı bir dönemi başlatır” ifadelerini kullandı.
Mesajını, “Bu duygu ve düşüncelerle Yüce Rabbim’den yeni yılın kıymetli hemşerilerimize, aziz vatanımıza, İslam âlemine ve tüm dünya insanlarına sağlık, huzur, mutluluk ve hayırlar getirmesini niyaz ediyor, tüm esnafımızın yeni yılını kutluyorum” sözleriyle tamamladı.

